TOT (N) OOIT?! - Reisverslagen van veerle burmeister - WaarBenJij.nu TOT (N) OOIT?! - Reisverslagen van veerle burmeister - WaarBenJij.nu

TOT (N) OOIT?!

Vijf maanden zal ik door het mooie Azië heen reizen.

Waarheen? Geen idee..
Met wie? Geen idee..
Wat ga ik doen? Geen idee..
Wanneer kom ik terug? 1 mei!

Auf Wiedersehen!

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2015

Het laatste avontuur II

11 Maart 2015

Het laatste avontuur I

01 Maart 2015

Het begin van het einde

21 Januari 2015

Het nieuwe plan de campagne

03 Januari 2015

Een maand verdwaald
veerle

Morgenochtend op 2 december vertrek ik voor vijf maanden naar het werelddeel waar ze goed kunnen masseren. Een perfecte plek voor mij dus. Nu lig ik nog vol zenuwen en losgeslagen emoties in mijn bed en morgen vlieg ik naar BANGKOK! Om iedereen een beetje up to date te houden, heb ik deze blog aangemaakt! Elke maand zal ik proberen een leuk verhaaltje met al mijn hoogte en dieptepunten te schrijven. FALLOW ME AND WATCH ME FAIL!(hopelijk niet)

Actief sinds 01 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5576

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 01 Mei 2015

TOT (N) OOIT?!

Landen bezocht: