First day - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van veerle burmeister - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van veerle burmeister - WaarBenJij.nu

First day

Door: veerle

Blijf op de hoogte en volg veerle

03 December 2014 | Thailand, Bangkok

Daar loop ik dan... Met mijn rugzak door een bizar warme stad. Na een vermoeiende vlucht waar ik geen oog bij heb dicht gedaan, ben ik er nu echt!
BANGKOK!!
Ik heb het toch wel even iets zwaarder dan ik dacht. Toch wel eng zo in mijn eentje in een vreemd land voor 5 maanden, maar ik moet denk even inkomen.

Omdat ik bij mijn overstap op London niet mocht paffen, stond ik bijna kwijlend mijn sigaretje op bangkok op te roken. Na het lekkere sigaretje werd ik met een busje naar mijn hostel gebracht. Er reden nog twee finse meisjes mee naar het hostel, maar die waren niet echt spraakzaam en hun engels was echt bagger! Toen ik bij mijn hostel aankwam, heb ik mijn spullen gedumpt in de gezamelijke dormroom,mijn klamboe opgehangen en mijn lichaam gelijk ingesmeerd met muggenspul. Geld pinnen was de volgende stap. Na drie keer proberen zonder enig resultaat werd ik een beetje ongerust. Ik ben naar drie verschillende banken gelopen maar elke automaat zei dat ik contact op moest nemen met mijn bank.
Na wat onderzoek kwam ik erachter dat ING niet weet dat ik in Azie zit en daardoor geen geld kan geven. Ik heb het nu aangevraagd via internet en het word binnen 24 uur behandeld. DIT BETEKEND.... ik kan op dit moment niks kopen en niks doen. Ik heb dorst en honger en zin in sensatie.
Daar kan ik wel naar fluiten!

Het hostel is wel super leuk. Veel jongen mensen en ik twijfel er niet over dat ik binnen nu en een paar uur al wat vrienden zal maken.
Tot die tijd zal ik even moeten blijven waar ik ben tot ING mijn gebeden zal beantwoorden.

LIEFS EN VEEL KUSJES MET SPUUg,

De dwerg zonder plan

  • 03 December 2014 - 09:35

    Joopie:

    De spuug is heerlijk aangekomen!! Succes ermee kind! X joopiE
    PS: lees je whatsapp, he!

  • 03 December 2014 - 10:04

    Mama:

    Hoera, je bent er. Balen VN dat geld, maar het komt wel goed hoor. Hoort bij reisperikelen. Neem koffie en probeer wakker te blijven tot vnavond. Zoen van mama

  • 03 December 2014 - 13:05

    Tamira :

    Haha sukkel

  • 03 December 2014 - 14:56

    Maxime:

    Lekker bezig chickje, probeer toch te genieten. Bangkok is tegek. Dikke kus en pas op voor de ladyboys en pingpongshows

  • 03 December 2014 - 19:22

    Chinging-er Wu :

    Ooooh moppie geen cent op zak . Wat goed om al wat van je te horen maar dat ligt ook vast aan dat je geen geld had, anders heb je het veelste druk met leuke dingen doen kusjes voor jou

  • 03 December 2014 - 21:48

    Mylan:

    Hahah lul!

  • 04 December 2014 - 18:03

    Mama:

    Veer, het is zooo koud hier.
    Papa zegt dat je moet afwassen

  • 05 December 2014 - 00:07

    Moshe:

    maar goed dat je die eerste twee dagen al had betaald voor dat geboekte hotel dan.
    Anders sliep je mooi op het strand en werd je gelijk beroofd van alles.
    xx

  • 05 December 2014 - 00:07

    Moshe:

    maar goed dat je die eerste twee dagen al had betaald voor dat geboekte hotel dan.
    Anders sliep je mooi op het strand en werd je gelijk beroofd van alles.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

veerle

Morgenochtend op 2 december vertrek ik voor vijf maanden naar het werelddeel waar ze goed kunnen masseren. Een perfecte plek voor mij dus. Nu lig ik nog vol zenuwen en losgeslagen emoties in mijn bed en morgen vlieg ik naar BANGKOK! Om iedereen een beetje up to date te houden, heb ik deze blog aangemaakt! Elke maand zal ik proberen een leuk verhaaltje met al mijn hoogte en dieptepunten te schrijven. FALLOW ME AND WATCH ME FAIL!(hopelijk niet)

Actief sinds 01 Dec. 2014
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 5579

Voorgaande reizen:

02 December 2014 - 01 Mei 2015

TOT (N) OOIT?!

Landen bezocht: